Påskeferie med AKS på nett

AKS Bestum

Vi holder åpent i påsken, for Bestum-barn som har foresatte i samfunnskritiske jobber. Hvilke barn dette gjelder skal være forhåndsavklart med rektor. Tusen takk for deg viktige jobben dere gjør! Vi skal passe godt på barna deres, hygge oss og ha det skikkelig fint!

Alle andre barn og den vanlige hverdagen er enormt savnet, vi gleder oss skikkelig til å ha dere tilbake! Vi har laget detaljerte planer for barna som er på skolen disse påskedagene, og synes det hadde vært flott om flere fikk ta del i alle aktivitetene som skal gjennomføres på skolen. Derfor har vi her lagt ut aktivitetene for hver dag, slik at barna som ikke er på AKS også kan følge aktivitetene hjemmefra. Klikk deg inn på gjeldene dag og kos deg!

Ekstra oppgaver:

Påskenøtter fra Jørn:

Påskenøtter 1, klikk her for å åpne dokumentet
Påskenøtter 2, klikk her for å åpne dokumentet

Grublis fra naturfagslærer Odd:

Kunne du tenke deg å jobbe i etterretningstjenesten?
Da trenger du kreativitet og god fantasi. Blant annet for å finne hemmelige meldinger.
På dette A4-arket (klikk her for å åpne word-dokumentet) er det skjult en hemmelig melding.
Meldingen er en beskjed om HVOR (i verden) du må lete for å finne en spesiell konvolutt med viktig innhold.
Den første som sender riktig svar (meldingen om nøyaktig hvor konvolutten befinner seg) til meg (klikk her for å sende meg svaret ditt på mail) vinner en liten edelsten (ikke kostbar, men et hyggelig minne om at du var den aller første ute).