"Markedsdag light"

QR-kode, Naandi, info

Gjennom deres innsats bekjemper de mangel på skolegang og gir håp til jenter fra lavinntektsfamilier. Ved å gi utdanningsstipender, skolemateriell og pedagogisk støtte, skaper de en bærekraftig vei for jenter til å bryte ut av fattigdom.

Din donasjon er til stor hjelp og gjør en vesentlig forskjell i livet til en indisk jente. Ved å gi henne muligheten til å utdanne seg, åpner du dører for fremtidige muligheter og gir henne et sterkt håp for en bedre fremtid.

Her, og på Bestum skoles sosiale medier, finner du en QR-kode du kan bruke til å gi et bidrag til Naandi. Du kan også vippse 814973.

Loddsalget er alltid en av hovedinntektene på «Markedsdagen». I år blir det også en trekning. Vi trekker en tilfeldig vinner fra hvert klassetrinn. Vi vet at mange bidrar og ønsker derfor at premiene skal bli delt ut. Alle er med i trekningen av premie uavhengig om man har gitt et bidrag eller ikke.

Kontaktlærere tar kontakt med vinnerne senere.