Trivselsledere har startet opp igjen

trivselsledere

Gjennom Trivselslederprogrammet trenes elever på 4.-10. trinn opp til å ta et ekstra ansvar for å få alle med i leken. Disse elevene blir trivselsledere og jobber for å inkludere medelever i lek og aktivitet i skolegården.

Trivselslederordningen skal bidra til økt og mer variert lek og aktivitet i skolegården og bidra til å redusere konflikter blant elever. Trivselslederprogrammet skal også styrke det psykososiale miljøet ved å legge til rette for at elever skal kunne bygge gode vennskapsrelasjoner.

Vi startet høstens aktiviteter med to runder med "Lærene knuser kidsa" - en  vennskapelig kamp mellom skolens lærere, elever på 6. og 7. trinn og alle trivselslederne.

Resultatet ble 2-0 til lærerne.

Vi gleder oss til en høst med mange varierte og morsomme aktiviteter i skolegården!