Velkommen til første skoledag!

Barn hopper paradis.

Skolestartere/1. trinn:

Kl. 10.00: Oppmøte i midtre skolegård (mellom skolens A-bygg og B-bygg).

• Ta på deg litt fine klær, og ha med deg skolesekk med matpakke og vannflaske.
  • Vi roper opp en og en elev klassevis. Barna hilser på rektor og kontaktlærer før klassen går samlet til klasserommet.
  • De foresatte er velkommen til å delta på foreldremøte med aktivitetsskolen (AKS) i vrimlerommet mens elevene er sammen med klassen sin.

Første skoledag varer til kl. 12.30. Mange barn blir da hentet for å gå ut og feire skolestarten. AKS er selvfølgelig åpen for dem som trenger det. Gi beskjed til leder for aktivitetsskolen Elisabeth Skog på e-post elisabeth.skog@osloskolen.no om dere skal være på AKS denne dagen.

2.-7. trinn:

Kl. 09.00: Oppmøte i skolegården for elever på 2.-7. trinn. Vi presenterer årets lærerteam og sørger for at nye elever finner sin kontaktlærer og klasse. Skoledagen varer til kl. 13.00.

Velkommen til dere alle sammen!

Hilsen ledelsen og alle andre på Bestum skole